Zawsze chętnie pomożemy i odpowiemy na Twoje pytania.your questions
Szukasz idealnej butelki lub potrzebujesz pomocy przy zamówieniu?
Napisz do nas — odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
02-677, Warszawa
- Pon–Sob:11:00–22:00
- Niedziela:zamknięte
Często Zadawane Pytania
Program jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych klientów.
Zakupy online i w butiku są sumowane.
Zniżki są stosowane automatycznie podczas finalizacji zamówienia.
Punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane jako forma płatności ani w sklepie stacjonarnym, ani online.
O Twoim statusie decyduje suma rocznych wydatków w Fine Spirits.
Zmiana statusu następuje automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego progu.
Aktualny poziom możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto.
Statusy White, Grey i Black są ważne przez 12 miesięcy od daty ich przyznania.
Status VIP w Klubie Lojalnościowym Fine Spirits jest przyznawany bezterminowo.
Po zalogowaniu się na konto na FineSpirits.pl, w panelu klienta znajdziesz swój aktualny status oraz historię zakupów.
Tak. Wszystkie zakupy – zarówno te w sklepie internetowym, jak i w butiku stacjonarnym – są automatycznie doliczane do Twojego rocznego bilansu w Klubie Lojalnościowym Fine Spirits.
Zniżki wynikające z statusu w klubie nie łączą się z innymi promocjami (np. wyprzedaże sezonowe, kody rabatowe), chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
Tak. Jeżeli w ciągu kolejnych 12 miesięcy nie osiągniesz progu wymaganego dla danego statusu (Grey, Black), Twój status zostanie automatycznie obniżony.
Status VIP pozostaje aktywny bezwarunkowo, niezależnie od dalszych zakupów.
Nie. Status i związane z nim zniżki w programie lojalnościowym są przypisane wyłącznie do twojego konta i nie mogą być przenoszone na inne osoby.
Tak, możesz w każdej chwili anulować swoje członkostwo, kontaktując się z obsługą klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila.
Program poleceń to prosty sposób, abyś Ty i Twoi znajomi zdobyli dodatkowe punkty bonusowe. Twój unikalny kod polecający znajdziesz w swoim panelu klienta. Gdy nowa osoba, która wcześniej nie dokonała u nas zakupu, użyje tego kodu podczas składania pierwszego zamówienia, obydwoje otrzymacie po 20 punktów bonusowych po opłaceniu i zrealizowaniu zamówienia. Pamiętaj, że każda zaproszona osoba może użyć Twojego kodu tylko jeden raz.