+48 888 777 094
Kontakty
Numer telefonu
Telegram
Whatsapp
Adres
Cybernetyki 17/Lokal U5,
02-677, Warszawa
Godziny otwarcia
  • Pon–Sob:11:00–22:00
  • Niedziela:zamknięte
PL
Wszystkie produkty
Wino spokojne
Wino musujące
Whisky
Rum
Gin
Tequila
Wódka
Likier
Koniak
Brandy
Armaniak
Aperitif i Wermut
Sake
Inne Alkohole
Napoje Bezalkoholowe i Akcesoria
Dolącz do Fine Spirits VIP Club
Bądź na bieżąco z nowymi produktami oraz sprawdź warunki systemu lojalnościowego

Zawsze chętnie pomożemy i odpowiemy na Twoje pytania.your questions

Szukasz idealnej butelki lub potrzebujesz pomocy przy zamówieniu?
Napisz do nas — odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.

Numer telefonu
Telegram
Whatsapp
Adres
Cybernetyki 17/Lokal U5,
02-677, Warszawa
Godziny otwarcia
  • Pon–Sob:11:00–22:00
  • Niedziela:zamknięte

    Skontaktuj się z nami
    Szukasz idealnej butelki lub potrzebujesz pomocy przy zamówieniu? Zostaw nam wiadomość, a my wkrótce się z Tobą skontaktujemy.

    Często Zadawane Pytania

    Znajdź odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące naszych produktów, dostawy, zwrotów i innych kwestii.

    Wciąż potrzebujesz pomocy? Chat with our team

    Warunki i zasady programu

    Program jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych klientów.
    Zakupy online i w butiku są sumowane.
    Zniżki są stosowane automatycznie podczas finalizacji zamówienia.

    Punkty lojalnościowe nie mogą być wykorzystane jako forma płatności ani w sklepie stacjonarnym, ani online.
    O Twoim statusie decyduje suma rocznych wydatków w Fine Spirits.

    Zmiana statusu następuje automatycznie po osiągnięciu odpowiedniego progu.
    Aktualny poziom możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto.

    Jak długo ważny jest mój status?

    Statusy White, Grey i Black są ważne przez 12 miesięcy od daty ich przyznania.
    Status VIP w Klubie Lojalnościowym Fine Spirits jest przyznawany bezterminowo.

    Jak mogę sprawdzić swój status?

    Po zalogowaniu się na konto na FineSpirits.pl, w panelu klienta znajdziesz swój aktualny status oraz historię zakupów.

    Czy zakupy stacjonarne i online są sumowane?

    Tak. Wszystkie zakupy – zarówno te w sklepie internetowym, jak i w butiku stacjonarnym – są automatycznie doliczane do Twojego rocznego bilansu w Klubie Lojalnościowym Fine Spirits.

     

    Czy zniżki dla członków klubu łączą się z innymi promocjami?

    Zniżki wynikające z statusu w klubie nie łączą się z innymi promocjami (np. wyprzedaże sezonowe, kody rabatowe), chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.

    Czy mogę utracić swój status?

    Tak. Jeżeli w ciągu kolejnych 12 miesięcy nie osiągniesz progu wymaganego dla danego statusu (Grey, Black), Twój status zostanie automatycznie obniżony.
    Status VIP pozostaje aktywny bezwarunkowo, niezależnie od dalszych zakupów.

    Czy mogę przekazać mój status lub zniżki innej osobie?

    Nie. Status i związane z nim zniżki w programie lojalnościowym są przypisane wyłącznie do twojego konta i nie mogą być przenoszone na inne osoby.

     

    Czy mogę zrezygnować z uczestnictwa w programie?

    Tak, możesz w każdej chwili anulować swoje członkostwo, kontaktując się z obsługą klienta za pośrednictwem formularza kontaktowego lub e-maila.

    Jak działa program poleceń?

    Program poleceń to prosty sposób, abyś Ty i Twoi znajomi zdobyli dodatkowe punkty bonusowe. Twój unikalny kod polecający znajdziesz w swoim panelu klienta. Gdy nowa osoba, która wcześniej nie dokonała u nas zakupu, użyje tego kodu podczas składania pierwszego zamówienia, obydwoje otrzymacie po 20 punktów bonusowych po opłaceniu i zrealizowaniu zamówienia. Pamiętaj, że każda zaproszona osoba może użyć Twojego kodu tylko jeden raz.

     

    Dodano do koszyka